Söndag och jag håller på att sy

I dag är det söndag och morsdag. Som jag visa här på bloggen förut så har min dotter redan gratulera mig på morsdag. Så nu är det bara att hoppas mina söner ringer och gratulera mig på morsdag med.
 
Vädret idag är mulet men solen har titta fram lite, det har också kommit lite regn. det är inte så varmt heller bara en 10 grader tror jag. 
 
Jag har sytt idag men inte fått något klart ännu. Men syr det jag har klippt ut för ett tag sen. När jag har sytt det ska jag sy något till mig. Hoppas jag hinner förre midsommar så jag kan ha på mig det då.
 
Har laga korv stroganoff idag till middag. Hade ris till Thomas. Men han vill inte äta för han hade ätit pizza på jobbet men det blir till matlådor.
 
Min lilla Boris mår som vanligt nu han äter och dricker som vanligt nu. Det känns jätte bra att han mår bra nu.
 
Det har börja bli grönt här nu, det känns trevligt med att sommaren börja visa sig nu.
 
Bilden är tagen idag ute på gården
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :