Nu är det ett tag sen sist

Nu är det längesedan sist igen. Vi har hunnit vara i stugan 1 vecka och nu hemma i 1/2 vecka sen jag skrev sist. Veckan i stugan var mycket regn. Men vi var till Kalix för att hämta den nya båten och lämna den gammal. 
 
Den gamla båten 
 
 
Den nya båten är lite större och motorn är större med
 
 
 
 
Nu står den här hemma på gården. Det ska monteras ekolod på den.
 
Sen har lilla Elias varit och hälsa på med.
 
 
 
 
 
 
Sen har vi varit till Ullatti och köpt ett köksbord till lägenheten. Vi köpte lite annat med.
 
Bland annat denna katt
 
 
 
Jo dom godkände mig till att få hyra lägenheten. Så 1 sep får jag den om den inte ska repas först. Så nu har jag börja köpa lite saker dit. Behöver lite olika möbler. Idag annars så håller jag på att städa och tvätta, lite vika undan dom med.
 
Det har varit sol nu dom här sista dagarna. Det är riktigt skönt ute nu med en temperatur på ca 20 grader.

Kommentera inlägget här :