Ca 2 månad sen jag skrev sist

 
Jag skrev sist i mitten på juli här. Nu är det redan september och den andra hälften av denna. Ja vad har hänt sen 14 juli då. Vi har varit i stugan och fixa där. Har försökt måla klart, haft lite kul med. Jag har haft Elisa hos mig i stugan medan Cilla har gjort lite annat. 
 
Det som varit roligt i stugan är att vi åkt ring efter båten. Det var jag och Stefan som våga åka. Men jag fick vinka så dom fick sakta ner för jag orka inte mer. Men det fanns dom som trodde jag inte skulle våga. Men men där hade dom fel. Det finns lite kvar att måla i stugan men inte mycket. Sommaren har inte varit så bra, men vissa dagar var ju bra.
Jo jag har kört mc ca 50 mil sammanlagt. Men det har mest varit landsvägkörning. Det är så att jag orkar inte få upp den rakt från stödet så jag måste ha någon med mig när jag är ute och kör. Men det kommer nog med tiden. Tycker det är riktigt roligt att vara ute och köra.
 
Detta är en gammal bild men det är jag.
 
Sen så har lilla Elias fått sitt namn genom dop. Jag hjälpte Cilla att baka till dopet. Det var ett jätte fint dop. Här kommer några bilder från dopet.
 
Elias med mamma och pappa samt alla gudfäder
 
 
Elias med mamma och pappa
 
 
Sen fick jag tillfälla att få ett fint kort på lilla Nova i kyrkan
 
 
Jag fick också en bild på alla mina underbara barnbarn 
 
 
Här kommer en bild på Inez och Nova 
 
 
Jag har virka lite med. Har virka en mobil till barnvagnen. Håller på med en rosa med nu.
 
 
Är inte så bra på att virka men övning ger färdighet.
 
Vi har varit till stugan och börja göra vinter. Vi byggde lite där. Vi ska fara dit till veckan några dagar med. Där ska vi ta bort vattnet och bygga en vägg till under altanen. Blir snygg när det blir klart.
 
 
 
Sen har jag varit ute för första gången på ca 4 år. Jag var på Nunis på höstfesten. Här kommer några bilder därifrån.
 
 
 
 
Nu har det börja bli minus grader på natten och löven har fått alla höstens färger. Jo min lägenhet som skulle vara inflyttning  i den 1 sep har blivit försenad. För den lägenheten som dom ska ha som bor i den jag ska ha, håller på att repas. Så jag vet inte när det blir. Men jag hoppas på att det blir snart. Längtar till det på ett sätt. Det är att det blit mitt och bara mitt.
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :