10 dagar sen jag skrev sist

Det är 10 dagar sen jag skrev här sist. På söndagen höll jag på med att fixa för att åka till stugan på måndagen. Vi skulle fira midsommar där. Men vi hade lite att göra där innan det blev midsommar. Det var som att klippa gräset, olja in altan, lasta in veden vi tog med oss och koppla in vattent i stugan. 
Det blev riktigt fint när vi olja in altan. Här kommer en bild på när vi gjort lite och sen en när den är klar.
 
 
 
 
 
Den ser lite gammal ut. Tycker det är snyggt.
 
Sen kom Stefan på onsdag. Han hade med sig sin båt och hans ny inköpta leksaker. Det var bara synd att det var så dåligt väder så vi kunna inte prova dom.
 
Här är dom
 
 
 
Vädret verka ju bli bra på våran pinne men inte det. Det blev regn och åska.
 
Pinnen
 
 
 
Lite bilder innan regnet och åskan kom
 
 
 
 
 
Sen på midsommar afton kom Cilla, Robin och lilla Elias. För att äta med oss och umgås ett tag. Maten vi åkt var grillad fläskytterfile med tillbehör
 
 
Tycker det var en riktigt trevlig midsommar med vänner och släkt.
 
Tack alla som varit med och fira den med oss.
 
Sen när vi kom hem på söndags kvällen åkte jag till Koskulskulle. För att ha hand om lilla Nova en stund. Jag låna henne i ca 1,5 tim. Hon och jag for till gammel moster för att hälsa på så mamma fick göra lite annat. Hon mår då gott i gammel mosters dockas babynest
 
 
 

Kommentera inlägget här :