Nu är vi inne på vecka 3 på nya året

Jag har hållit mig till det jag har tänk med att minst ha 9000 steg per dag. En dag har jag mindre än 9000 steg. Det jag inte har hållit mig till är att gå ut utan Boris, så jag tex kunna gå med stavar. Men det kommer bara jag kommer igång. Med maten tycker jag att det går bra, men har inte kommit dit jag vill ännu riktigt.

Håller på att sticka den tredje tröjan nu. Har börja på den andra armen och sen är det bara oket kvar. 


Åkt skridskor första gången på 41 år. Det gick lite vingligt. Men bra ändå om man tänker på tiden. Åkte med mitt barnbarn.

Solen har lyst in för första gången i år. På väggen i mitt vardagsrummet.



Sen har jag fota lite himmel och måne.







När jag var på kvällspromenad så fota jag denna vid Vasaraälv 


Och denna


Kommentera inlägget här :