Denna första vecka på det nya året

Första veckan på året har jag haft lilla Elias. För att dagis varit stängt. Vi har väl inte gjort så mycket men han har lek med sina bilar, kolla lite tv och sen har vi baka mumsmums.

Tycker dom blev riktigt finna denna gång


Sen har två av mina barn fyller år denna vecka med, men dom är vuxna men ändå mina barn. En har fyllt år igår den femte, han blev 32 år. En idag den sjätte, hon blir 24 år. 

Jag har inte orka göra så mycket med att vara nyttigare denna vecka änså länge. Men jag har över 9000 steg om dagen iallafall. Det är ju en bra början. Har inte ätit mycket sötsaker heller. Nästa vecka kör jag i gång på riktigt då jag inte har Elias. Har lite svårt att göra sånt , när jag har Elias här. Blir trött för jag mår inte så bra i min kropp och min förkylnings liknade jag fått efter vaccinationen av corona dos 3 sitter kvar ännu i kroppen. Men det jag gjort har gått bra hit tills.
Nästa vecka blir jag ensam några dagar. Så då kör jag igång på riktigt och hoppas jag börjar må bättre då.
Nu ska jag gå och göra lite nytta på återseende


Elias på nyårsafton i grillkåtan


Kommentera inlägget här :