God fortsättning på 2022


Nu är det nytt år. Jag är har inte avgett något nyårslöfte. Vet inte om jag hade kommit på något. 
Undra vad 2022 kommer att ge. Det är ju ett nytt år med nya möjligheter. Jag hoppas dom får bukt på pandemi, så vi kan börja leva som vanligt igen.

Jag ska då försöka bli lite nyttigare, försöka börja äta lchf igen för jag mår så mycket bättre i min kropp. ag måste nog föra in matsedel för varje vecka.
Ska försöka ta en promenad om dagen med stavar, jag går annars 3 promenader om dagen dom är blandad längd på, det är Boris som får gå ut då och sen har jag badet 2 gånger i veckan i varmvattens bassängen på sjukhuset. 
Har nu anmält mig till några utmaningar på min garmin under januari. Nu är det bara att se hur många jag klarar av.
Denna vecka får vi se hur det blir med gången för jag ska ha mitt barnbarn som jag har lovat, dagis är stängt. Han e bara 2 år. 

Jag har också lite kvar att göra som skulle ha varit klart till jul. Men jag fick ju feber så det blev inget av det.




Kommentera inlägget här :