Har inte fixa så man har kommit in på bloggen på 2 år

Nu har jag fixa så man kommer in på min blogg efter 2 år. Det har hänt mycket på den tiden. Vi har haft en pandemi men covid19, där vi har haft restriktioner i hela världen. Många har mista sina nära och kära. Men det vet ju alla. 
Vad har hänt mig under dom här åren. Som jag skrev i sista inlägget hade jag fått en lägenhet efter nästan 10 år igen. Jag höll ju på att flytta in då. Jag trivs jätte bra i den och kan känna att det är mitt eget kryp in.
 
Jag har ju också mina barnbarn som har ökat med en till sen sist så nu är dom fyra, 3 tjejer och 1 kille. Den sista kom till världen i augusti i år. Det blev en tjej som heter Maja. Det är lite tråkigt att dom har flytta från stan upp till Kiruna men det måste ju gå ändå, men man träffar inte dom lika mycket.
 
Nu till mig, jag har börja bada med reumatikeförbundet i varmvattens bassängen på sjukhuset 2 dagar i vecken. Det är riktigt skönt för kroppen. Har fått börja igen, har varit stopp pga av covid19. 
Jo måste ju berätta att jag fick förra året till födelsedagspresent en dag på Dundert för att åka utför. Hade inte gjort det på 30 år, men måste säga kom med alla ben hela ner för backen. Det var riktigt kul hoppas jag kan göra det i år med iallfall en gång.
 
Det är jag på skidorna
 
 
 
Snart är det jul igen och i år ska mina barnbarn få julklappar jag har gjort men jag kan säga har köpt dom en också. Har 3 st av dom som tycker om trollihop så dom har fått en varsin bok av den berättelsen. Sen håller jag på att sticka tröjor till dom äldre. Så 3 st tröjor ska vara klara till julafton och inslagna. Har 2 st nästan klara bara att fästa trådar.
 
Dom två som är nästan klara ser ut så här
 
 
 
 
Dom är till tjejerna. Den killen ska få ser lika dan ut men i blåa färger. Bilder kommer när den är klar.
Får skriva mer sen har lite att göra nu. På åter seende.
 
 

Kommentera inlägget här :