Glöme berätta igår och idag

Glömde berätta igår att vi åt en hamburgare och pommes till det drack vi en öl. Det var på nartionaldagen i kungträdgården i Stockholm. Hade aldrig trott att denna mat kunde kosta 250 kr för en person. 
 
Det fattas en körbärstomat på pinnen till hamburgaren.
 
 
Nu till denna dag. Idag har jag gjort fixa på Cillas gardiner. Har också varit till Gällivare för att få min mc ombesiktad för när jag gjorde besiktningen på den var tomgången fel inställd så gasvajern blev för kort. Men idag gick den igenom. Så nu är det bara tuta och köra. Men Thomas och Stefan körde in den till Gällivare åt mig. Thomas var lite orolig när jag skulle köra hem den. Jag ringde Thomas när jag kom hem. Efter ett tag ringde Stefan och fråga om jag hade kommit hem. 
 
 

Kommentera inlägget här :