Sist jag var här har det hänt lite

Jag har börja träna styrketräning 3-5 gånger per vecka. Men det är minst 3 gånger .Har gjort det i 4 månader men nu har jag uppehåll pga semestern, men det känns i kroppen den skriker efter att träna. Men jag försöker att promenera lite varje dag.

Sen har jag stickat en klänning det tog ganska precis 3 månader att göra den. Jag blev jätte nöjd med den. Här är den nästan klar det är några varv kvar på den


Sen har vi haft en underbar varm tid från midsommar till nu på ca 30 grader i skuggan varje dag, nu har vi bara hälften i grader kan bli lite varmare på dagen.
När det var så varmt köpte jag en kylmatta till Boris, han trivs och ligga på den.


Nu är det lite kallare ut men lite mindre än sommar temperatur. Det är ganska skönt men skulle vilja ha det lite varmare.
Idag har jag hållit på att städa lite. Har inte gjort så mycket mer har vila kände att jag behövde det. 





Kommentera inlägget här :