Vakna på morgon

När jag vakna på morgon hade inte strömmen kommit som dom hade planera att vara borta. Den skulle ha kommit tillbaks kl halv 5 men kom halv 7. Det var lite kyligt att vakna. Vädret ute var -4 och snöfall. Så jag satte mig att göra på min tavla.
Sen vid 10 så tog jag min promenad då var solen framme. Idag vet jag inte vad jag tänkte på men gick längre än jag brukar går. Den sista 1,5 km hem var jobbig med jag kom hem. Kommer att göra den promenaden flera gånger. 
 
Dagens promenad
 
 
Det var till Kaartirova skylten jag gick till eller till grannbyn fram och tillbaka.
Sen när jag har kommit hem har jag inte gjort så mycket. 
Men nu ska jag gå och sy lite så det blir lite gjort. Ska sy klar klänningen till Inez om hom kommer till helgen. Måste göra klar klänningen till hon jag döpt Signe med.
Det kommer bilder på klänningarna sen när dom är klara.

Kommentera inlägget här :