En vecka sen jag skrev

Dagarna som har gått har varit varma och soliga. Idag var det bara några plusgrader och mulet inte lika varmt som dom andra dagarna. Jag var till stan i tisdags åkte med Cilla. Hon var så stressad så jag glömde en hel del. I onsdags var hon in och fick handla en sak jag glömde kattsand. Sen var jag in till stan igår och köpte hundmaten jag glömde. 
Har inte gjort så mycket mer än att tvätta och städa, hundarna drar in så mycket från gården nu när den tinnar. Vi har också plocka fram mortorcyklarna. En ska hämtas i morgon av Thomas lille bror, han har köpt Hondan av Thomas. Thomas fick hem sin nya mc i veckan med. På min mc måste vi ta bort däcken för att byta till nya, vi får ta ett i taget. Så nu är det snart dags att besikta den. Sen måste jag ut och träna köra.
 
Jo på fredags morgon ca kl 04.00 gick vattnet för min dotter. Men ännu har det inte kommit någon baby. Så jag väntar och väntar att jag ska få höra att jag blivit mormor snart. Sen kan jag ju vilken dags som helst bli farmor med. Det ska bli så roligt att få lära känna dom så.
 
Måste börja foton lite mera så jag får lite bilder på mina inlägg. Får börja från och med i morgon.

Kommentera inlägget här :