Söndag

Det är söndag igen. Veckorna går lika fort som vanligt. Har haft Celine, Joakim och hans familj på tårta igår. Lilla Inez blir bara större och större. Hon växer så det knakar. Tänk också vad tiden har gått fort hon är ju 7 månader nu. Jag tcker alltid det är så kul när dom kommer och hälsar på.
 
Men nu till idag vad händer. Jo jag ska försöka piggna till. Få på mig lite kläder sen ska jag väl fixa lite här hemma innan jag ska åka i väg till Björkberget till Celine och Robin: Där ska vi göra korv för att torka. Ska äta middag där med. Så jag vet inte om jag hinner göra så mycket mer.
 
Det jag skulle vilja göra närmast är ju att sy klart mina klänningar som jag har klippt ut. Jag har en som jag börjar med och en som ligger ut klippt klart att sy. Får försöka sy den till veckan.
 
Denna dag bjuder på sol få se när nästa snöfall kommer. När jag steg upp på morgon var det -16,8 grader ute.

Kommentera inlägget här :