Det är ett bra tag sen nu

Vad har hänt jag har varit förkyld fått astman att visa sig igen Jag syr babykläder och såna saker Sen har ju påsken varit då var vi i stugan och myste Satte upp ett påskris där fint blev det
 
 
Sen har vi varit till Pajala med bilen Då tog vi en tur till finland till Kolari
 
 
vägen dit såg vi en fin tjäder också det var just när vi hade åkt
 
 
Sen har jag fått mitt nya tyg som jag har beställt med skattor på väntar lite andra tyger med Dom som jag inte fått hem kommer det bilder på sen
 
Detta har jag i rosa och grått
 
 
Har också fått 2 st babynest på beställning det kommer bilder på dom med när dom är klara så ni får se
 
Jo vi har haft bra väder ute så vi har tagit fram grillen och börja grilla Sen har Selma fått börja vara ute och hon trivs som fisken i vattnet Jagar flugorna efter väggen
 
Åter kommer med mera sen det ska inte ta lika lång tid som sist det lovar jag

Kommentera inlägget här :