Nu till min vikt resa

Veckan som varit har jag ätit som vanligt men jag fuska en dag där jag åt bröd pomes och lite godis men det var ingen hit för jag börja må så dåligt Jag började må illa Så det blir inget mer sånt
 
Jaghar inte promenera varje dag heller men två dagar har jag gjort det, varje gång blev det ca 3 km Jag får försöka gå i veckan
Denna vecka blir det ingen matsedel har inte hunnit planera den ännu Men jag kan ju skriva efter som vad vi äter
 
Matsedel
 
Mån: Köttfärssås med LCHF pasta
Tis: Köttfärsbiff med grönpepparsås
Ons: Kyckling i from
Tors:
Fre:
Lör:
Sön:
 
Jag har fundera på att äggfasta men jag vet inte när jag ska börja Men jag kommer att skriva här när det blir Nästa vecka på måndags morgon kommer jag att väga mig så då ser vi hur det har gått

Kommentera inlägget här :