Går inte så

Det går inte så bra nu med min vikt resa men jag försöker tänka att det får jag inte äta Det börjar kännas jobbigt detta med min fot Det är därför det inte går så bra med det andra heller sånt brukar ju gå hand i hand Men jag har inte gått upp nästan något från det jag gått ner det känner jag på kläderna När foten blir bra eller något så där bra så jag kan börja att röra på mig igen får man ta nya tag för att gå ner dom återstående 11 kg
 
Jo om jag klarar att gå ner 11 kg till så har jag gått ner 22 kg sammanlagt Men det kan vara så att min kropp säger ifrån med 11 kg till men det är mitt mål i alla fall På ett sett ska det bli kul att se hur man ser ut då i kroppen
 
Nu ska jag försöka hitta på veckans matsedel
 
Mån: Sill med ägg
Tis: Sallad
Ons: Biffstroganoff
Tors: Köttfärs
Fre: Korvstroganoff
Lör: Sallad
Sön: Matrester
 
Detta ser bra ut frukosten består av det vanliga ägg och bacon, kvarg
 
Köpte Linddahls kvarg med nötchokaldsmark och citron-limesmak dom var jätte goda med lite riven kokos på Det är något jag kommer att köpa fler gånger att äta till frukost
 
 
 

Kommentera inlägget här :