Tänkte skriva hur veckan varit

Det vecka tycker jag har gått bra, mått bra med Har inte varit socker sugen En dag under veckan har jag känt att jag bara har vilja tunga på något hela tiden eller äta på något Det var på söndag tror mycket det är för att jag inte åt lunch den dagen Så nu blir det att inte slarva med lunchen fram över Har lärt mig detta Har varit ute och promenera en kväll Måste försöka få in det i schemat på att göra varje dag Idag måndags morgon var vågen på 75,3 kg ett minus på 4,6 kg sen den 6 jan
 
Börja ju hela denna resa med att dricka bara vatten i fyra dagar sen på femte dagen börja jag med LCHF Försöker äta mycket protein och små portioner Äter bara ibland blomkål, broccoli och vitkål åter då istället salladsmix med olika gröna sallader
 
Vet inte om jag ska sätta upp några mål att jag ska ha gått ner så här mycket till ett vist datum Vet att det är realistiskt att gå ner omkring 1 till 2 kg i månaden Om man håller 1,5 kg i månaden kommer jag att väga 69,3 kg i maj Tänk om jag skulle försöka göra det
 
Denna veckas matsedel kommer att se ut så här
 
Vecka 4        19 - 25 jan
 
Måndag Blomkålsrisotto med skinka och svamp
Tisdag Gorgonzola lax med vit vinsås
Onsdag Fläskpannkaka
Torsdag Spenatsoppa ägg halvor
Fredag Kycklinggulasch
Lördag Ryggbiff med chévre gratinerad zucchini
Söndag Höstig Köttgryta
 
Nu är det bara att hoppas man gått ner lite i vikt efter denna vecka med
 
Kommer att skriva här varje måndag lite om hur veckan har gått mm
 
 

Kommentera inlägget här :