Hur veckan har

Tänkte skriva redan idag söndag hur veckan har varit Kommer nog inte orka i morgon för jag åker till Luleå kl 05.00 på morgon och blir borta hela dagen Bilen ska ni och få nya sättes värmare för båda har gott sönder
 
Denna vecka har varit bra inget sug efter söt eller kolhydrater Jag har varit och promenera 3 olika dagar 1,2 km sen var jag också i fredag och skrev in mig hos sjukgymnasten tänkte försöka börja träna i dag i veckan
Jag har också bestämt att vågen ska få stå ett tag nu vet inte om jag ska börja mätta vissa delar på kroppen Det bestämmer jag i morgon och då mäter jag mig med  Denna vecka blir det ingen matsedel fast jag gjort en pga att jag har så mycket mat som måste ätas upp i frysen och i kylen men det är LCHF
 
Idag har jag ju varit ute och promenera med hundarna och Thomas Vi hade kameran med oss och fota lite på vägen här kommer det några bilder
 
Snobben
 
 
Boris
 
 
Sist kommer jag
 
 
Måste ju sätta ut en bild så man ser hur dagen varit
 
 
 

Kommentera inlägget här :