Har börja med

Det nya året innebar att jag hade lova mig själv att börja med LCHF igen för att jag skulle må bättre i min kropp Hit tills har det gått jätte bra Sen försöker jag äta strikt LCHF för att kunna gå ner lite i vikt med Det har inte varit något problem heller ännu Så nu är det en sak till jag måste få igång det är att börja röra på mig så blir allt effektivare Hoppas jag gått ner lite till sommaren Skulle behöva gå ner 12 kg som minst om det skulle kunna gå att gå ner lite till hade jag tagit 5 kg till Så i dag blir det broccolisoppa till middag Jag har gjort en veckomatsedel
Vecka 3   2015 12 - 18 jan
 
Måndag: Köttbullar och blomkålsmos
Tisdag: Gröna sallader och köttbullar
Onsdag: Broccolisoppa med stekt bacon
Torsdag: Gröna sallader och skinka
Fredag: Fläskytter filé gryta
Lördag: Kyckling
Söndag: Matrester
Vad tror ni om denna matsedel
 
Min Start vikt ligger på 79,9 kg BMI: 31,2 Fettprocent: 43,3 %Har hållit på sen 6 jan så på måndagen den 19 jan kommer jag att väga mig igen så får vi se vilket håll det går åt
 
Vilket väder vi har haft dom sista dagarna vi har haft ner till - 37 grader ute med snöfall men dom visar på vädret att det ska bli varmare till helgen Men denna kyla måste ju komma någon gång under denna vinter Och idag är det ca - 17 och snö fall
 
I morgon begraver vi våran mamma Hon skulle ha fyllt 86 år i April Men det kanske låter konstigt men det har varit som en befrielse för oss alla För det har inte varit kul att se henne ligga som ett vårdkolli i flera år eftersom vi har veta hur hon var när hon var frisk

Kommentera inlägget här :