Vecka 9 på

Detär vecka 9 på 2015 nu tänka att det redan har gått 9 veckor på det nya året tiden bara far i väg tycker man hinner inte med  Det är så skönt att solen tittar fram nu man får som energi av det känner att man blir piggare för var dag Nu börjar det också ändra lite i temperaturen att när solen är framme på dagarna blir det lite varmare ute och på nätterna är det kallt Men vi kan ännu få kall perioder för vi har ju mars kvar ännu då kan det vara kallt
 
Dennavecka kommer jag har lite att göra som inte hör till det vanliga jag ska laga lite olika pajer Ska också in handla saker till en smörgås tårta för på lördag kommer det nog lite personer och hälsa på Det är så att jag blir 50 år då Så jag ska ha öppet hus och en liten fest på kvällen för det som vill komma då
 
Idag ska jag också försöka hinna ta en promenad med stavarna så mina små 4 benta vänner får vara hemma men jag ska låta det gå mer in på dagen sen när det blir varmare på morgon så kan man gå då Ska försöka träna upp mig lite Men det blir väl knas sen för den 18 maj har jag fått tid för att opera höger fot och då blir det 8 veckor i gips säger dom lärda närstan hela sommaren inget kul men lika bra att göra bort det men om jag hinner få upp min grund innan det är det lättare att komma igen efter den tiden
 
Nu till min vikt ned gång
Denna vecka som varit vet jag inte vad jag gjort för fel men jag har inte gått ner som jag brukar har gått upp 1 kg så nu gäller det att ta reda på vad jag gjort fel eller om jag äter för lite fett för kosten jag äter är ju LCHF har inget sug efter kolhydrater ännu känns som dom aldrig funnits i mitt liv det känns jätte skönt Denna vecka kommer att blir lite konstig med både mat och annat På lördag blir det nog lite annorlunda med allt för det jag berätta tidigare här Men andra delar av veckan ska jag som vanligt
 
Matsedeln för vecka 7  23/2 - 1/3
 
Måndag: Köttfärs och kål gryta
Tisdag: Laxbiffar med aioli
Onsdag: Bacon med cremé fraiche röra
Torsdag: Matrester
Fredag: något med tonfisk
Lördag: Då blir det lite av varje men i LCHF
Söndag: Matrestereller något från frysen
 
Och nu hoppas jag på att jag ska börja gå ner i vikt igen Har ju några kilon kvar
 
Min   viktkurva        
                           
Datum Kg Mått   i cm Mage Stutts Skillnad
06-jan 79,9       0
19-jan 75,3       -4,6
26-jan 74,6       -0,7
02-feb 73,8   99 108 -0,8
09-feb 72,8   94 105 -1
16-feb     89 103  
23-feb 73,9       1,1
 
 

Kommentera inlägget här :