I dag torsdag

Torsdag  vecka 9 Jag håller på att för breda min 50 års fest som jag ska ha på lördag Jag har skrivit åt alla att jag ska ha öppet hus så jag vet inte hur många som kommer Det blir nästan lite spännande och kul att få se hur många som kommer Men jag har en liten rädsla om det jag ska laga inte ska räcka till alla Imorgon ska jag fortsätta att städa och laga mat Har gjort vindan klar I kväll ska jag ta ett glas vin och bara njuta av mitt liv Kommer att skriva och berätta om mitt firade av den stora dagen som jag kommer att ha på lördag kanske ta lite kort med och sätta ut
 
Nu  ska jag berätta varför min viktminskning har stått stilla Det var nästan till all säkerhet att jag åt för lite fett Har börja med att äta mer fett bland annat cocos olja 2 matskedar om dagen Får se om jag hade rätt på måndag morgon om det var så att det var för lite fett annars får jag hitta på något annat för att få igång det igen
 
Jag  ska också försöka komma igång med lite motion ska försöka promenera varje dag Jag har börja gå hos sjukgymnasten där jag ska börja så smått att styrketräna Det kommer att utökas med tiden Undra hur långt jag inner med det till i maj Då ska jag in på sjukhuset och opera min högra fot då blir det gips vad dom säger i 8 veckor Då kommer nog allt det jag har träna upp försvinna men jag kan ju alltid hoppas på att ha kvar lite av det :)
 
Nu  måste jag bara berätta att vädret ute är plus minus 0 kanske lite åt båda håller Det känns riktigt skönt att våren börjar komma jag hoppas solen tittar fram lite mer med tiden Men det kommer den nog göra Det har blivit ljusare ute med på morgon ser man det så tydligt Nu när vi går mot varmare tider så ser man hur Snobben börjar svettas så snart är det dags att klippa han så han blir fin till sommaren Nu ska jag inte skriva mer här för tillfälle för jag måste diska och äta lite middag kanske jag ska göra lite mer på min lista idag så det inte är så mycket att göra imorgon det skulle vara skönt
Sätter detta inlägg på min viktresa med för att jag har skrivit lite om den här
 

Kommentera inlägget här :