Ja nu är det ny vecka och jag hinner inte med

Det går fort till jul jag tycker jag inte hinner med Har inte planera att göra mina saker jag brukar göra innan jul men hade tänkt att vi inte skulle ha så mycket till jul Det blir nog bara jag och Thomas som firar jul tillsammans
I helgen som varit har vi varit i stugan men det blev inte mycket där vi kom dit på fredagskvällen på lördags morgon åkte vi till Boden och Luleå för att hämta mina symaskiner å att köpa lite julklappar Sen på lördagskvällen kom det lite folk och hälsa på så vi hade en trevlig stund tillsammans prata och skratta Söndagen åkte vi hem tidigt för att hinna göra lite nytta hemma
 
Igår var det måndag och jag gjorte lite julgodis som knäck chokladtryffel och sen prova jag på Ernsts mozartkulor men jag tyckte det blev så kladdigt att göra med mandelmassan den var så kladdig men jag gjorde kanske något fel Jag rita av ett mönster med ska sy en klänning till Celine min dotter till jul som hon ska ha på sig Den ska jag försöka sy idag bara jag har diska och dammsugit
 
Jo jag har gjort en flaska med tycker den blev bra hoppas ni tycker det med
 
 
En till bild
 
 
 
Vi kanske måste sätta ut en bild på en fin himmel med som är taget en morgon när det håller på att ljusna
 
 
 

Kommentera inlägget här :