Nu till mig och min resa jag håller på med

Nu är det snart tre månader sen jag opera min fot Idag har jag försökt att ta min första promenad med mina stavar Jag gick tre km och det gick bra det kändes bra att ha mina gympa dojor på mig för foten Så om det känns bra i foten i morgon så blir det samma promenad som i dag
 
Under semester har det blivit att jag har fuska
lite så jag har gått upp 1 kg men det blir nog så när man är bort och bor hos andra men nu är semestern över och nu ska jag tillbaks till det vanliga som var före semester Har fundera på när jag vill nå min vikt jag har tänkt så tror jag att om jag går in för det så skulle jag ha nått mitt mål till nästa sommar Det blir nog så
 
nu kommer mina matsedlar igen
Matsedel
Mån: Tacopaj Receptet från 56kilo
Här kommer en länk till receptet
http://56kilo.se/ases-populara-tacopaj/
Tis: Urskurenbiff med kantareller falsk potatissallad
Ons: Tonfiskbiffar
Tors: Soppa på korv och grönsaker
Fre:
Lör: Oxfilé med goda tillbehör
Sön: Matrester om det finns några
 
Jag ska också koka en Citron och Ingefärdryck som jag tänkte börja dricka den varje morgon  Har hitta den på 56kilos sida Här kommer länken
http://56kilo.se/citron-ingefaradryck/
 

Kommentera inlägget här :