Idag har det inte blivit någon promenad

Som rubriken säger så har det inte blivit någon promenad i dag Men den i söndags var jag och promenera första gången efter operationen på min fot Promenaden blev då 3,4 km och dagen efter en på 1,4 km fick så ont i mina benhinnor på smal benen så igår bblev det vila men efter min viofit så tog jag nästan alla mina steg för den dagen kan ju säga att det var ca 200 steg för lite 

Idag har jag inte heller promenera men jag har ändå tagit 2150 steg för mycket så det är ju positivt I morgon blir det att röra på sig och börja llite sakta att börja komma till baka med att röra på sig Ska vänta ett tag till innan jag börjar träna hos sjukgymnasten igen 

Har varit till läkaren idag fick bra svar där Det är att jag slipper operation Men om jag ledsnar så skulle dom operera mig  jag tror nog att jag kan stå ut den tid jag har kvar innan jag blir gammal och kommer i pms 

Min bil gick bra Jag hade Else med mig till Gällivare Vi har varit och handlat lite mat sen åkte vi på Dollars med Behövde lite rengöringsmedel mm 

nu säger jag Natti natti 

Kommentera inlägget här :