Nu är det ett tag sen

Det är ett tag sen jag skrev nu Det har hunnit vara Valborg och nu är vi snart i mitten på maj Tycker tiden bara rinner i väg hinner inte med Men det är väl så 
Under denna tid har det hänt en hel del bl.a. har Thomas varit och köpt en ny leksak en fyrhjuling 


Sen hade vi en lugn och trevlig Valborg med vänner Å första maj var vi ett gäng ut med fyrhjulningarn för att grill korv vi hade det jätte mysigt 



Lilla Boris var med 


Här försöker han köra med 


Vi har varit i stugan varje helg nu det har varit riktigt skönt  Har fått en hel del gjort där som att kratta och göra fint 

En kvälls bild från stugan 


Jo har fått ett tråkigt besked att Bobbo mår inte så bea hans höfter är utslitna och jag måste ta ställning till om han ska äta smärtstillande resten av livet eller om han ska få somna in 

Bobbo 2009



Jag har alltid sagt att han inte ska få gå och ha ont i kroppen för att jag vet hur det är Jag har haft ont i kroppen i 16 år nu efter att jag hade gått med värk i kroppen i 10 år kom dom på vad det var Jag vill inte att han ska gå och ha ont för jag vet vad det inne bär 
Men i morgon ska jag prata med veterinären om han för han kommer inte  bli bättre bara sämre 

Kommentera inlägget här :