Måndag vecka 5

Idag börja vi på vecka 5 på det nya året och januari är snart slut Jag tycker det var ny år nyss Tiden den går fort undra om det är för man blivit äldre 
Idag känner jag mig rätt så pigg så jag håller på att städa och ta hand om tvätt 
Tänkte försöka hinna göra lite pyssel med idag men jag vet inte om jag hinner 
Jag ska också försöka få in en lampa från ladugården och symaskinen när Thomas kommer hem 
Till middag idag ska jag laga köttfärsbiff med potatis och gräddsås med kokta grönsaker 

Måste bara skriva detta om kärlek Vet inte om många har tänkt att kärleken är som en bok från biblioteket För jag lånar ju ut min kärlek, den jag är med lånar ut sin kärlek Men det finns ju en skillnad än för boken Boken vet du att du har på lån i 1 månad Men kärleken vet du inte hur länge du har på lån Det kan vara från några dagar till livet ut 

Nä nu ska jag ladda min telefon och fortsätta med tvätten 

Kommentera inlägget här :