Det har hänt en hel del sen jag skrev här sist

Undra vad jag ska börja Jo jag börjar med att berätta om min opererade fot Operationen gick bra och foten är bra Såret är lite rött men så kan det ju vara har inget ont eller något i den nu Så nu väntar den andra foten på att bli opererad Den kommer att bli till våren
 
Sen har jag sytt en hel del och jag kommer att sy mera Har pippi på att sy kalsonger har sytt en hel del såna Här kommer bilder på dom
 
Såna här har jag sytt 2 st till 50 års presenter
 
 
Dom här har min son fått till julklapp
 
Och dom här har min andra son fått till julklapp
 
 
Jag har sytt flecce täcken där rygg längden är 38 cm Jag säljer dom för 275 kr per st
Båda är sydda i dubbel flecce
 
 
Har också sytt täcken i bävernylon ena har en rygglängd på 28 cm och den andra har en rygglängd på 48 cm Dom är till salu 28 cm 200 kr för 48 cm 300 kr för  Båda är fodrade med flecce
 
 
Har också sytt några nyckel band
Säljer dom för 40 kr per st
 
 
Detta är nyckel band 40 kr per st
 
 
Nyckel band säljer dom med 45 kr per st

Har sytt napphållare med säljer dom med 35 kr per st
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :