Ja idag har det varit att baka

Idag har jag och Cilla baka nu har vi då fika bröd kan man säga det är saffrans bulla, kanelbullar, morotskaka, kladdkakemuffins, spökmaränger och chesses cake 

Sen har vi haft stor främmande vid fröholken  
Domherrar

Dom säger att när dom visar sig blir det snö så nu är det bara att kolla när snön kommer 
Annars har denna dag varit som dom andra Middagen har varit matrester idag med 
I morgon har jag och Cilla bestämt
 att vi ska åka till Gällivare istället för på fredag för i morgon ska vi ha strömlöst här Vattenfall ska nog laga något 

Kommentarer :

#1: Freja

Jag kommer direkt och fikar! Så får jag se både snö och Domherrar samtidigt!

skriven
#2: Anneli - A'la Foto

ÅH jag gillar verkligen Domherrar! En av mina stora drömmar att få fånga fint på bild! Eller ja, kanske får nöja mig med att fånga dem på bild...det fina kanske är lite för mycket att hoppas på! ;O) En jättefin bild bjuder du på!

skriven

Kommentera inlägget här :