Veckan som gått

På tisdag under veckan som varit började jag med en diet Jag har ju skrivit om det på dag 4 hade jag gått ner 2,7 kg det är ju jätte bra
Har inte druckit kaffe på en vecka nu, har inte heller ätit några godis eller fika bröd på en vecka Fick en choklad ask igår men den får Thomas äta upp känner inget sug av den heller Så nu ska jag försöka få ner vikten till föst mellan 60-65 kg när jag nåt det målet ska jag kämpa på till jag väger mellan 58-60 kg beroende på hur jag ser ut

Igår var det första sommar dagen sen sommaren börja Det var 22 garder i skuggan och på våran altan i stugan var det 42 grader i solen På altan golvet var det så varmt att man inte kunde gå det brände under fötterna men nu regnar det igen inte kul men det finns nog lite att göra när det regnar med

Kommentera inlägget här :