Varit i stuga i 4 veckor förutom

Jag har varit i stugan i 4 veckor men vi får ta bort 3 dagar från dom för jag har varit hem och hämta Thomas Den här tiden har varit skön inte minst för hundarna Dom har bara sovit nästan hela tiden Dom springer inte kring bena som hemma Vad har jag gjort då Första veckan gick till att bara njuta Sen andra veckan fick jag min bästa vän från Hällnäs på besök och hon hade med sin barn Denna vecka var vi till Finland och till Jockfall Dom tycket det var kul Vi åt mycket god mat med efterrätter varje dag Vi var också på bilbingo ingen vinst fick vi Vi sydde lite armband med tenn Jag gjorde 2 halsband klara och ett armband som jag nu har levererat till en Vad har jag gjort dom andra 2 veckorna då inte så mycket sola och njutit

Ett armband som är gjort på beställning

 

 

Tre armband jag håller på med

Kommentera inlägget här :