Tisdags temat 20110927 På Marknivå

Här kommer mitt tema för idag jag tycker ju att man kan kalla att golv är på marknivå Men det finns ju vissa golv på 2: våningen men det är väl mark för den våningen eller Hade inte lust att gå ut och foto något för här regnar det Det har nu gjort det i 7 veckor inget kul för alla fina höstbilder man brukar få harman int fått och nu är snart löven borta




Så mitt bidrag till På marknivå är en som alla nog har sett en damråtta och när man har hundar så kommer dom bara på en dag

Kommentarer :

#1: FruViola

Inte dammråtta, änglatofflor;-)

Jag får också ett par högar varje dag...sen om jag ser dem beror på dagsformen.

Hej från mig Viola

skriven
#2: Leena

Ja, alltid kul med djurbilder, även om det bara är en dammråtta ;) Det är lika bra att låta dem bli hanterligt stora så kan man plocka upp dem i hörnen.

skriven
#3: Carina - inspirera

Ja, dessa små ulliga saker bor hemma hos mig också...

Ha en underbar tisdag.

Kramen.

skriven
#4: SigridfraEnget

Snyggt fotat :-D

skriven
#5: Klimakteriehäxan

Ack ja. Så är det nog. Men hellre dammråtta än en på fyra ben, med svans.

Jag bjuder på ett vackert golv som dessutom ser himla välstädat ut (det är inte mitt, alltså ...)

skriven
#6: Pysselfarmor

ja huj vad woffsar fäller hår...sonens lilla Nelly 4 kg är ju inte stor som du förstår och hon borstas i princip varje dag men uj vad hår det blir överallt ändå....

skriven

Kommentera inlägget här :