Tisdags Temat är Viktigt 2011 03 15

Det finns många sakar i livet som är viktiga för var och en För mej är det viktigt att få göra och se saker som jag får energi av för att orka med min ständiga värk jag har i kroppen Den energi får jag av många saker, dom är viktiga för mej



Med denna bild vill jag visa ljuset och värmen



Med denna vill jag visa att naturen kan ge en lugn och ro i både själ och kropp



Mina stickningar ger mej också enrgi



Och min verksta

Alla dom här sakerna är viktiga för mej för att jag ska orka med vardagen

Kommentarer :

#1: Artlover

Jag föll för de två översta bilderna med samma färgskala. Ljus och liv är viktigt.

skriven
#2: Pialotta

Stickning är viktigt för mig oxså, trots värk:)

Finns riktigt många saker här i livet som är Viktigt, men viktigast just nu är för mig .....

Just efter lagt upp inlägget så är det viktigt att ut i det fina vädret.. pedala och njuta:)

skriven
#3: anemonen

Ja här har du fått med många viktiga saker.Ljus och liv är viktigt, och ljus har vi haft dåligt med senaste månaderna. Nu är det dock vår och ljusare och då kommerenergin tillbaka.

skriven
#4: Anneli - A'la Foto

Härliga bilder som tydligt visar vad som är viktigt för dig! :O))



Ha en skön fortsättning på tisdagen!

skriven
#5: Erik "Semlan"

Du har fått mer flera viktiga saker. I naturen finns mycket viktig kraft. :-)

skriven
#6: Monkan

Ah, stickning :) Jag funderade faktiskt också först på att lägga ut bild på nåt pyssel, för det är ju så viktigt för mig att det har en helt egen blogg :) men så blev det nåt helt annat istället.



Din naturbild var väldigt fin.

skriven

Kommentera inlägget här :