Nu är alla helger förbi

Hoppas allt går nu tillbaks till vardagen när alla helger är förbi Det känns skönt att dom är det Har varit jobbigt när man inte mår bra Men man har hållt humöret uppe ändå Ska ta och börja städa bort julen nu har bara stjärnorna att ta bort tur att man tagit bort det andra redan Igår gick jag ned i mitt rum och sydde kaffepåsen klart och ett armband Båda var beställda så nu är nästan allt beställningar gjorda Det känns bra så nu kan man börja med mössan som jag ska försöka sy till Thomas Jag hoppas den blir bra Sen hoppas jag att garnet kommer idag så jag kan sticka klart mössan jag håller på med och så jag får sticka sockar till det 3 barnen som inte har fått några så då har hella famlijen fått var sina sockar av lovikka gran

Här kommer bilder på det jag sydde klart igår



Armbandet



Kaffepåsen

Vet inte om jag har någon sådan påse på sidan Har gjort 2 st såna här på beställning Ska göra 3 till i svart Dom blir grön, blå och röd Dom blir också i 3 olika storlekar som man ska ha till kaffe, socker och salt Men dom får ni se sen när jag hinner klart dom

Kommentera inlägget här :