Buuuur så kallt idag

Idag är det inne väder Det är -26 grader ute Det var tur att jag var ute igår och gjorde lite nytta :) Jag skotta snö det var inte lite utan mycket Hade ont i hela kroppen efter det så det var väl inte så bra men jag gjorde det Och det jag vill göra gör jag fast det gör ont och jag får ont Det är något som kommer med det man gör vissa gånger Tänk om jag skulle spara det till idag Då skulle det inte ha varit kul när det är så kallt ute Så idag blir det att städa lite Tänkte göra lite smycken med Har några på beställning som måste göras Här kommer 2 st vinterblider





En snöig björk





Vyer över LKAB området

Kommentarer :

#1: Anonym

Vilka vackra bilder! Hoppas vi får tid att träffas, det vore skojj! Vi tog hunden i alla fall..så nu är han våran:)

skriven
#2: Ellan

Hej..vill passa på att sända dig en Alla hjärtans dag kram innan jag beger mig in i jobbets värd för resten av helgen..

skriven

Kommentera inlägget här :