28/2 - 09

Idag är det min dag För jag föddes 1965 på just denna dag Så idag blir man 1 år äldre (44 år) Det är många som ringt och skrivit sms för att säga grattis till mej det är kul att så många kommer ihåg Så igår  blev det en herrgårdstårta och i dag en pavlovatårta Sen har jag ju fått pressenter Jag har fått ett armband i silver ett pandora med en berlock av en som jag håller mycket av och av en kompis har jag fått en berlock till armbandet Det var jätte fint Har jobbat i veckan men jag har också köpt en ny mobiltelefon i veckan med Det blev en Sony Eriksson C905 Så det blev att slösa lite pengar men min telefon var det inte mycket med knapparna hade börja lossna från den Så det var nog dags för en ny telefon Sen så har jag fått lite mer slingor i mitt hår Så nu ser jag ut så här



Detta är jag nu






 

Kommentarer :

#1: Emma & Leon

Grattis på födelsedagen!

skriven
#2: Ellan

Fint med slingor och grattis!!

skriven
#3: Anna-Stina

Man får gratulera jätte mycket i efterskott :)

skriven

Kommentera inlägget här :