Nu har det gått en vecka igen var tar dagarna i vägen

Sist jag skrev här var när min far fyllde år Tisdags temat har inte heller blivit av Tycker tiden bara rullar iväg Tycker man hinner inget vissa dagar fast man gör det dagliga jo jag har gjort ett nytt tennarmband men har inte hunnit fota det ska försöka att hinna göra det Har haft Cilla hos mej i ca 2 veckor idag så ska hon fara hem Men jag tror hon kommer tillbaks ganska så snart men då blir det bara en helg för skolorna börjar ju Sen i morgon kommer ju min kompis från Hällnäs upp och hälsar på Det ska bli jätte kul Ska försöka hitta på något med henne som kan vara kul Vi ska iallafall pärla en dag vi brukar göra det förut Sen ska vi fara till Inga-Lisa, där ska vi kolla in lite tenntråd och sånt Så det blir några dagar med mycket att göra Det ska bli kul Om det blir bra väder tänkte jag fara upp till Stora Sjöfallet med henne och visa henne fjällen :) Men dom har lova regn så jag vet inte om det blir så då Inget att se om det regnar där Nä nu väntar hundarna på att få gå ut så nu ska jag göra det och sen börja göra nytta som damsuga upp all hundhår :)


Kommentarer :

#1: Ellan

Jätte trevligt att vara hos dig!!! Mycket pyssel och det är ju KUL! Snygg design du har fått!

skriven

Kommentera inlägget här :