Fredag igen

Ja nu är det fredag igen var rinner veckorna i väg Jag tycker man inte hinner med Man hinner inte heller med datumen på dagarna Kom på i onsdags att jag glömt gratta en fostersyster till mej som fyllt år den 15:e för att jag såg på onsdag att det var den 19:e inte bra Men vad gör man då när dagarna bara flyger i väg Ja det vet man inte för jag har ju inget jobb, sen är jag ju sjukskriven Just nu som jag känner det om jag nu får sjukersättning kommer det inte att vara något problem att få dagarna att gå Det känns jätte bra Men jag får höra det någon gång i sep tror jag Ska ju till läkaren på måndag Han ska skriva ett intyg till FK om det Det känns lite nervöst när man ska vänta på FK:s bersked Men det får man ta när det kommer kan inte gå och tänka på det Men man gör det lite iallfall Men man är nog funtad så Nä nu måste jag göra lite nytta som att äta frukost om det nu är nytta :)

Kommentera inlägget här :