Tisdags Tema stor och liten

Dena tisdagstema blev lite konstig för i går när jag tänkte på att äntligen måndag i morgon är det tisdagstema igen Sen börja jag tänka Tänk om det kunde vara stor och liten Gissa till min förvåning när jag öppna sidan tisdagstema när jag såg att det stog sor och liten Men nu kommer min tolkning av stor och liten Och som vanligt är det min hund Bobbo, Maddes hundar Vilmer och Ruben

         

Detta är Bobbo och Ruben

           

Här är Bobbo och Vilmer

Bobbo är stor mot Ruben men han är stor mot Vilmer med :)


Kommentarer :

#1: Carina

Det kallas intuition, lyssna på det ofta.

Underbara bilder på stor och liten!

skriven
#2: Carina - inspirera

Kul tolkning!

Ha en underbar tisdag...

Kramen.

skriven
#3: LottaM ..ღ

Visst det kallas intuition. (vet inte om jag stavade rätt)

Fina foton av stor och liten.

Ha en fin dag!

LottaM ..ღ

skriven
#4: em

Roliga bilder!

skriven
#5: Madde

Ha ha va söta, jag har lagt ut bilder på Ruben å Bobbisen från när vi grillade i helgen, det var ju åxå stor å liten=)

Kram

skriven
#6: Amanda

Ruben, den lilla hunden är sötast och det är en av dina hundar som är störst. /Amanda

skriven
#7: Hanna

Söta hundar:) Föredrar nog den som är lite större!

skriven
#8: Kerstin

Gullig tolkning och söta hundar. :)

Ha en fin dag.

skriven
#9: Anette

Oj, du måste ha en sjätte sinne! Goa bilder på temat. /Anette

skriven
#10: Madde

Det var min moster i karlstad som tyckte att Bobbisen var så fin=)

skriven

Kommentera inlägget här :