Nu har jag smällt det

Har vakna tidigt idag kunna inte sova så tillslut steg jag upp kläde på mej tog hunden i kopplet och gick ut och promenera det blev en promenad på 1 tim Det var skönt ute solen sken och det var inte halt Det var några grader varmt ute Ska försöka gå ner lite i vikt Skulle vilja gå ner 10 kg men man får se om man klarar det Ska göra så jag har delmål på 5 kg kanske det går lättare Tänker försöka gå ut och promenera varje dag då går det ju lite bort från en kanske :) Sen har jag tänkt mycket på det jag fick veta igår att jag hade Ehlers-Danlos syndrom Det känns bra att veta att min värk har ett namn Så nu är det bara att göra det bästa av situation och försöka må så bra som möjligt Kanske börjar må bättre om jag går ner i vikt Det vet man aldrig men man kan prova :)

Kommentarer :

#1: L-ann

Jag hoppas verkligen att du kan bli bättre nu när du vet vad problemet är! Vi ses sen i dag!

skriven

Kommentera inlägget här :