Jag hade ........

Nu har jag varit till specilalisten på sjukhuset är i Umeå Han var trevlig och lätt att pata med  Han kommer från akademiska sjukhuset i Uppsala hit till Umeå för att träff dom som har EDS (Ehlers-Danlos syndrom) och han träffar nya och ser om dom har det Jag hade EDS typ 3 men hade också lite av typ 5 Det finns 6 olika typer av det Men det går inte att göra så mycket för den som har det Det kändes inte så kul Men en sak är då säker att det var bra att man fick veta vad man hade efter att ha haft värk i 10 år nu Jag har fått höra mycket genom åren som bla att jag är otränad, att jag hittar på mm Men det är väl ovetande har inte heller veta att denna sjukdom finns Men jag har då veta att det måste vara något annat än bara överörlighet som dom har kommit på att jag är

Kommentera inlägget här :