Halloween

Ja nu är det halloween igen Känns mysigt för det är ju ett steg närmare vintern Snart har vi snö och då blir det så mycket vitare ute Det som lyser upp allt Tänk sen är det bara 4 veckor kvar till 1:a advent sen är det bara 8:a veckor kvar till jul Det är en sådan mysig årstid nu fram till nyår Det är mycket med ljus och mycket pyssel Sen får man börja tänka på allt som ska göras till jul pyssel, bakning och mat lagning Jag brukar alltid ha lussekatter till 1:a advent och jag brukar alltid ha klätt julgranen då med Men det är mycket för att jag har haft 2 barn som är födda 5 och 6 januari Och ha barnkalas i en liten lägenhet med en julgran är inte kul Har prova så nu några år har jag klätt julgranen första advent och kasta ut den på nyårsdagen För att kunna ha barnkalas Men i jul får den vänta till närmare julafton för ena barnet är 19 år och det andra är 11 år nästa gång dom fyller år så jag tror inte det blir så mycket spring nä nu nog om detta
Nu ska ni få se en fin blid på halloween




Det är min lilla bobbo som firar halloween

Kommentarer :

#1: L-ann

Himla söt bild på Bobbo!!

skriven

Kommentera inlägget här :