Och nu har det gått en tid igen

Nu har det gått en tid igen Har hunnit med lite sen sist Har inte hört något om jobbet ännu så jag tror inte jag fått det,
men jag hade inte räkna med det heller Men om man inte försöker så kan man inte får man inget Det är som när man inte köper en lott kan man inget vinna heller måste ju köpa en för att vinna Så jag ahr skrivit ett brev som jag ska skicka ut till arbetsplatser som jag frågar om jag får en praktikplats, få se om jag lyckas bättre där :) Jo vet ni jag har varit upp till toppstugan på Dundret en kväll det var fösta gången sen midsommar helgen år 1984 åkte då med mc var med på midnattsolaträffen Då åker alla mc upp och möter midnattssolen i kortes på den tiden hade jag ju mc tillsammans med min man Men det var jag som körde för han hade inget kort :)



Här är jag på Dundets topp ovanför toppstugan och man ser Aitik i bakgrunden

Kommentera inlägget här :