Nu är det lördag igen

Ja nu är det lördag igen Veckorna far med världens fart och snart är juli slut Jag som tycker vi inte haft någon sommar ännu men man e nog bortskämd från förra året :) Men så är det Har värk som vanligt i min kropp men det är ju inget nytt Och det har jag haft i ca 10 år nu Dom har gjort en tender points för dom tror det är fibromyalgi Man ska öma på 11 av 18 punkter Jag öma på 12-14 st punkter men ändå vart jag inte klassad som att ha det För jag hade överrörliga leder med Den här utredningen gjordes våren 2006 Har haft kontakt med läkare sen dess kollat mej på punkterna några gånger har då öma på 12-14 st fortfarande Men ingen diagnos på fibromyalgi ändå Får nog leva med min värk utan att veta vad det är Men man kan kanske lära sig det med Kom in  på detta nu för när det är varmt på sommaren brukar jag må bättre men som den nu har varit har det inte varit så har haft mycket värk och det är jobbigt men som sagt var är det bara att bita ihop och ta ny tag och inte tänka så mycket på det Har gjort middagen klar ska äta snart det blir köttfärspaj med sallad Det är ju lätt att göra som tur är vet inte vad jag hittar på i kväll men det blir nog inte så mycket Man tar nog det lugnt fram för tvn Det är bara att hoppas på att det finns något bra att se på Nu har man ätit pajen den var god Nu kan man ta det lugnt framför tv om man inte hittar på något annat Men vad skulle det vara Kan bara säga nu ha en bra lördags kväll på er alla där ute

Kommentera inlägget här :