Hemma igen....

Nu är man hemma igen efter 3 veckor uppe i norrbotten Det känns skönt på ett sätt men på ett annat inte Här kommer man i i det gamla vanliga som att vara bara hemma och städa, tvätta och sånt. Där uppe kom man ut lite med gamla vänner. Träffa Kjell som jag inte sett på 3 år det var kul, det var tur att men fick träffa han för han håller på att flytta till USA. Vet ju inte om man hinner träffa han innan han flyttar igen. Sen var jag ut på nex och där fick man prata med Jonas från frysna män söker kärlek men man lite andra med som man kände Fick en kram av Robban en gammal vän från Koskullskulle Sen träffa jag min halvbror som hastigast Var till min halvsyster med och hälsa på Men jag har inte varit till min mamma för sist jag var där tyckte jag det var så jobbigt att se henne där hon låg När jag var och träffa henne sist kände jag inte igen henne Var tvungen att gå ut och läsa på dörren vem som var hon Då är det inte så kul Har inte hört något från jobbet jag sökt ännu men det kommer nog Nu får det vara bra skrivet för i kväll   

Kommentarer :

#1: Ellan

Hej på dig..

jag känner igen det där med att städa och tvätta. Vi har ju varit i stugan i en månad och varit befriad från det mesta vad städning heter. Men nu är man tillbaka till allvaret..

Jag har jobbat min första dag i dag efter semestern. arbetsträning 4 tim *2 det hade räckt med 2 timmar för efter det var jag helt borta i skallen och i kroppen. Ha det gott..

skriven

Kommentera inlägget här :