Igår och idag

I går var det fullrulle på mej jag städa och tvätta och baka kanelbullar lagade palt Men jag tror det blev lite för mycket det känns så i min kropp Vakna tidigt med va 03.30 på morgonen kunna inte sova och kunna inte sova på kvällen heller så det blev en kväll att varan uppe till 00.30. Så på morgon har jag sovit länge men jag vet inte om kl 09.00 är sent. När jag väl hade kommit upp ur sängen på morgonen och masa mej in i duschen var det bara att klä på sig och gå ut med min hund Bobbo.

537078-8

Det här är han. Sen efter jag varit med han tog jag och for på stan för att köpa mej ett par skor och det hitta jag ett par med som var sköna och inte så dyra. Jag gick förbi en kompis jobb med och fråga om hon inte skulle komma till mej och äta palt igen för mej men inte för henne. Hon kom vi åt och drack kaffe sen gick vi ut med Bobbo igen Men Bobbo brukar hon och jag kalla fär Bobbson när vi pratar om han. Nu är kl 21.45 och det är 7 grader varmt ute ännu. Jag hoppas morgon dagen blir solig och varm.

Kommentarer :

#1: Ellan

Vad duktig du varit som bakat och stått i..men jobbigt att inte kunna sova. Här njuter vi oxå av det fina vädret..här är det nästan sommar. Ha det gott vi hörs!

skriven

Kommentera inlägget här :