Tiden går

Jag vet inte men tycker tiden går alldelens för fort vad ska man göra åt det då Saker jag vill göra hinner jag inte med att göra Men jag har samma tid som förut och han massor VARFÖR INTE NU undra men det ligger väl mycket i hur jag prioriterar min tid nu och förr Under tiden som gått när jaginte har skrivit så har jag varit uppe i tosstillverkning och är inte klar ännu har 1 par till att göra Vet inte om jag ska göra några flera kanske två par till som jag kan sälja
 
I lördags var vi på barndop tyvärr har jag inga kort från detta men Tage fick sitt namn Det var i Malmbergets kyrka Sen vart det inte så mycket mer på den dagen Söndagen blev det inget alls det var som en lat dag tyckte det var skönt med en sådan dag
 
Tänker också att September har gått snart bara några dagar kvar på denna månad Vi kommer bara närmare jul för varje dag Det är mindre än 3 månader kvar Funderar på om jag skulle tillverka lite glasblock som jag kan sälja på någon julmarknad under advent Måste fundera på vad jag ska ha på blocken och vad jag ska ha för block vet att det finns nårga som är avlånga Men dom vanliga fyrkantiga ska jag ha Men hur många ska man göra Jag ska fundra på det lite till
 
Jag har inte sytt mycket på lapptäcket eller på symaskin men efter att jag har sytt tossorna så ska jag sy lite där Har lova sy leggings till Leja måste nog rita av ett mindre mönster till henne men förlänga bena Ska sy lite till mig med få se vad det blir Skulle vilja ha någon tröja eller tunika i trikå och någon ny klänning men vi får se vad det blir Nu ska jag sy mina tossor så dom blir klara
 
 

Kommentera inlägget här :